LOGOTIPO MARCA DE ZUMOS
O meu logotipo consistirá nun xenérico máis tres sabores.
Para este traballo elixín como target a o público xuvenil, de 12 a 21 anos.
Mediante cores chamativas, pero non demasiado chillonas, pretendo representar a enerxía e a potencia que proporcionan estes zumos á hora de estudar.
Ademais, a froita é moi boa para a concentración e os meus zumos son de froita 100% natural e non conteñen azucres engadidos, xa que o azucre ten un efecto contrario: favorece á desconcentración.
O nome do meu zumo é XPREM, xoguei ca palabra "exprimir" (coma exprimir unha froita ou exprimir a mente para estudar), á que lle din unhas voltas para poñela coma en inglés, que é un idioma moi común nas redes sociales que utilizan os xóvenes hoxe en día.
Para darlle un toque máis "moderno" e divertido á vez que xuvenil, puxen os sabores dos zumos coma xogos de palabras:
Ideas:
-para o zumo de piña xoguei co nome da letra "pi", uníndoa a "ña" cun guión (ao estaren destinados á mocidade en épocas de estudo, podería relacionárense coas matemáticas, por exemplo)
-para o zumo de plátano xoguei ca idea de poñer a última sílaba "no" coma o adverbio de negación tachando a letra fina "o".
-para o zumo de granada, fusionei a froita coa bomba de man que recibe o mesmo nome, simulando unha explosión de enerxía.
Con todo isto pretendo que os xóvenes se sintan atraídos á miña bebida e que lles chame a atención, que sintan identificados con ela e que formen un vínculo que os faga comprala.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ideas:
A verdade e que tiven bastante claro como quería facer o meu logotipo dende o principio.
Primeiro pensei en chamalo XPREME, mais decanteime por eliminar a última letra xa que me parecía que perdía forza ao rematar en vogal, penso que é máis potente poñelo de maneira que comece e remate por consoantes, así que cambieino por XPREM (así parece que soa máis forte e será máis difícil olvidar o nome).
Pensei en poñelo en horizontal e alterar algunha letra e poñela coma se fose a pel dunha froita, mais isto recordaba demasiado ás laranxas e os zumos non só son de laranxa. Descartei esta idea porque non me pareceu a adecuada.
Logo pensei na forma dunha froita. As froitas adoitan ser redondeadas, polo que collín unha elipse e adaptei XPREM ao seu interior. Fixen que as letras se adaptaran aos contornos para que deran a forma da elipse usando a lei do cerre da Gestalt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bocetos:
-Logotipo:
Estos símbolos so para adornar e darlle enerxía e impacto visual ao brick.
Primeiro pensei en chamalo XPREME, mais decanteime por eliminar a última letra xa que me parecía que perdía forza ao rematar en vogal, penso que é máis potente poñelo de maneira que comece e remate por consoantes, así que cambieino por XPREM (así parece que soa máis forte e será máis difícil olvidar o nome).
Pensei en poñelo en horizontal e alterar algunha letra e poñela coma se fose a pel dunha froita, mais isto recordaba demasiado ás laranxas e os zumos non só son de laranxa. Descartei esta idea porque non me pareceu a adecuada.
Logo pensei na forma dunha froita. As froitas adoitan ser redondeadas, polo que collín unha elipse e adaptei XPREM ao seu interior. Fixen que as letras se adaptaran aos contornos para que deran a forma da elipse usando a lei do cerre da Gestalt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bocetos:
-Logotipo:
Despois de colocar as letras do dintorno, tiven un dilema sobre se quedaría mellor separar os vértices inferiores internos da X coa R e da M coa R (primeira imaxe) ou se xuntalos (segunda imaxe).
Decidinme pola segunda opción, xa que así se crea unha forma pechada e máis uniforme que favorece ao ritmo e á visibilidade do logo.
Ademais, as letras X e M están feitas de maneira que sexan casi iguais para proporcionar equilibrio e dinamismo.
A curvatura das letras adáptase á elipse coma se ésta tivera volume.
Can do xa tiña feito o anterior, cambiei o interior das letras P e R por unha X, recordando ao nome do logo novamente e dándolle un carácter enerxético ás letras.
Finalmente, cambiei as cores, xa que as outras parecían de Samaín. Este sería logotipo oficial da empresa que cambiará de cor segundo o sabor do zumo.
-ELEMENTOS COMÚNS:
Decidín facer este elemento dunha maneira común, pero que resalte á vista un pouco.
Estos símbolos so para adornar e darlle enerxía e impacto visual ao brick.
Este é o brick que utilicei.
-XPREM DE GRANADA:
Este é un boceto do logotipo para o zumo de granada. Escollín cores propias desta froita: vermello, granate e branco.
Mais o fondo granate non me convencía, xa que o brick do zumo é tamén desa cor, así que cambieino e púxenos de cor negra.
Este sería o resultado final.
Os elementos que utilicei foron:
-granada (froita)
-granada de man
-100% zumo de granada:
-sin azúcares añadidos
-raios
-XPREM DE PLÁTANO:
Este é o boceto para o logo do zumo de plátano no cal puxen cores que contén esta froita.
Así sería como quedaría co boceto anterior:
O logotipo que escollín foi o seguinte, no que puxen o fondo negro en lugar de verde e cambiei a cor das letras para que resaltaran máis. Co anterior logo quedaba moi escurecido todo.
Así sería o final:
Así puxen o "nome" do zumo, con "plátano" cun X na =, facendo un xogo de palabras co "no".
O 100% zumo de plátano rodeeino cun borde dunha cor amarela, igual ca o "platanx".
Raios:
-XPREM DE PIÑA:
Este é o logo non definitivo do zumo de piña, no cal usei cores características da piña: tonos alaranxados, verdes e amarelos.
Decidín poñerñe o fondo negro e cambiarlle as cores, as do logo anterior non quedaban nada ben no brick.
Así quedou o brick do XPREM PIÑA:
Engadinlle os seguintes elementos:
-PI-ÑA: xoguei ca letra pi e a palabra piña, fusioneinas.
-FROITA NO BRICK:
-100% ZUMO DE PIÑA:
-RAIOS E ONDA:
-SEN AZUCRES ENGADIDOS:
Comentarios
Publicar un comentario