LOGOTIPO MARCA DE ZUMOS


O meu logotipo consistirá nun xenérico máis tres sabores.


Para este traballo elixín como target a o público xuvenil, de 12 a 21 anos.


Mediante cores chamativas, pero non demasiado chillonas, pretendo representar a enerxía e a potencia que proporcionan estes zumos á hora de estudar. 
Ademais, a froita é moi boa para a concentración e os meus zumos son de froita 100% natural e non conteñen azucres engadidos, xa que o azucre ten un efecto contrario: favorece á desconcentración. 



O nome do meu zumo é XPREM, xoguei ca palabra "exprimir" (coma exprimir unha froita ou exprimir a mente para estudar), á que lle din unhas voltas para poñela coma en inglés, que é un idioma moi común nas redes sociales que utilizan os xóvenes hoxe en día.


Para darlle un toque máis "moderno" e divertido á vez que xuvenil, puxen os sabores dos zumos coma xogos de palabras: 

-para o zumo de piña xoguei co nome da letra "pi", uníndoa a "ña" cun guión (ao estaren destinados á mocidade en épocas de estudo, podería relacionárense coas matemáticas, por exemplo)

-para o zumo de plátano xoguei ca idea de poñer a última sílaba "no" coma o adverbio de negación tachando a letra fina "o".

-para o zumo de granada, fusionei a froita coa bomba de man que recibe o mesmo nome, simulando unha explosión de enerxía.


Con todo isto pretendo que os xóvenes se sintan atraídos á miña bebida e que lles chame a atención, que sintan identificados con ela e que formen un vínculo que os faga comprala.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ideas:



A verdade e que tiven bastante claro como quería facer o meu logotipo dende o principio.

Primeiro pensei en chamalo XPREME, mais decanteime por eliminar a última letra xa que me parecía que perdía forza ao rematar en vogal, penso que é máis potente poñelo de maneira que comece e remate por consoantes, así que cambieino por XPREM (así parece que soa máis forte e será máis difícil olvidar o nome).

Pensei en poñelo en horizontal e alterar algunha letra e poñela coma se fose a pel dunha froita, mais isto recordaba demasiado ás laranxas e os zumos non só son de laranxa. Descartei esta idea porque non me pareceu a adecuada.

Logo pensei na forma dunha froita. As froitas adoitan ser redondeadas, polo que collín unha elipse e adaptei XPREM ao seu interior. Fixen que as letras se adaptaran aos contornos para que deran a forma da elipse usando a lei do cerre da Gestalt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bocetos:

-Logotipo:






Despois de colocar as letras do dintorno, tiven un dilema sobre se quedaría mellor separar os vértices inferiores internos da X coa R e da M coa R (primeira imaxe) ou se xuntalos (segunda imaxe). 
Decidinme pola segunda opción, xa que así se crea unha forma pechada e máis uniforme que favorece ao ritmo e á visibilidade do logo. 

Ademais, as letras X e M están feitas de maneira que sexan casi iguais para proporcionar equilibrio e dinamismo. 

A curvatura das letras adáptase á elipse coma se ésta tivera volume.






Can do xa tiña feito o anterior, cambiei o interior das letras P e R por unha X, recordando ao nome do logo novamente e dándolle un carácter enerxético ás letras.






Finalmente, cambiei as cores, xa que as outras parecían de Samaín. Este sería logotipo oficial da empresa que cambiará de cor segundo o sabor do zumo.



-ELEMENTOS COMÚNS:

Decidín facer este elemento dunha maneira común, pero que resalte á vista un pouco.

 Estos símbolos so para adornar e darlle enerxía e impacto visual ao brick.


Este é o brick que utilicei.




-XPREM DE GRANADA:

Este é un boceto do logotipo para o zumo de granada. Escollín cores propias desta froita: vermello, granate e branco.




Mais o fondo granate non me convencía, xa que o brick do zumo é tamén desa cor, así que cambieino e púxenos de cor negra.







Este sería o resultado final.




Os elementos que utilicei foron:

-granada (froita)



-granada de man



-100% zumo de granada:

-sin azúcares añadidos

-raios





-XPREM DE PLÁTANO:

Este é o boceto para o logo do zumo de plátano no cal puxen cores que contén esta froita.





Así sería como quedaría co boceto anterior:

O logotipo que escollín foi o seguinte, no que puxen o fondo negro en lugar de verde e cambiei a cor das letras para que resaltaran máis. Co anterior logo quedaba moi escurecido todo.

Así sería o final:





Así puxen o "nome" do zumo, con "plátano" cun X na =, facendo un xogo de palabras co "no".



O 100% zumo de plátano rodeeino cun borde dunha cor amarela, igual ca o "platanx".

Raios:




-XPREM DE PIÑA:



Este é o logo non definitivo do zumo de piña, no cal usei cores características da piña: tonos alaranxados, verdes e amarelos.




Decidín poñerñe o fondo negro e cambiarlle as cores, as do logo anterior non quedaban nada ben no brick.

Así quedou o brick do XPREM PIÑA:


Engadinlle os seguintes elementos:




-PI-ÑA: xoguei ca letra pi e a palabra piña, fusioneinas.


-FROITA NO BRICK:






-100% ZUMO DE PIÑA:


-RAIOS E ONDA:
 -SEN AZUCRES ENGADIDOS:






















































Comentarios

Entradas populares